torsdag 12. november 2009

Jeg tar herved frem spørsmålstegn-kostymet!!!!

Wohoo? Jeg skal love dere at jeg har hatt mange gode latterkuler når de nyeste utgavene av Costume, Cosmopolitan, ELLE osv kom ut. Er det for real? Om noen virkelig synes at denne såkalte vampyrstilen som nå er på full vei inn som top-notch virkelig, og da mener jeg virkelig innerst inne ,100% , synes at dette er drit kult så mail meg GJERNE! Det er mer en gjerne fint med en rød leppestift og sotede øyne, men at du skal skille ansikt fra kropp med en toneskala fra 1-1000? Ja, jeg er super frustrert! Nettopp av den grunn at jeg må betale penger for å ergebla meg gjennom 8 helsider på hvordan nettopp JEG kan se ut som en dust.
Nei takk ellers takk! Hvis dette skal bli det nye 2010 så skal jeg kjøre alkostopp,gledelig kjøpe meg en campingstol, ta med en termos med kaffe og sette meg utenfor div. utesteder i vente på å med meg tidenes morsomste "bildeserie" av fulle vampyrfrøkner. Ikke glem at leppestiften skal være KNALL RØD! Haha

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar